Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

szuw
Ten post był aktualizowany .

Jak według Słowaków walczyć ze stresem podczas kwarantanny:

Re: Jak według Słowaków walczyć ze stresem podczas kwarantanny:

da®®io
hej szuw, cos nie weszło, i nie wiem co takiego wymyslili Słowacy

Re: Jak według Słowaków walczyć ze stresem podczas kwarantanny:

szuw
da®®io napisał/a
hej szuw, cos nie weszło, i nie wiem co takiego wymyslili Słowacy
Cześć Dario, u mnie powyższy film działa bezproblemowo — sprawdziłem na laptopie i na smartfonie.

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

szuw

"Policjanci tańczą "Y.M.C.A" dzieciom w kwarantannie"

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

da®®io
mimo, ze kwarantanne domową odbieramy jako dolegliwe dla psychiki odoosobnienie to ta ponizsza grafika pokazuje, ze to ma sens i że stanowi podstawowy srodek ograniczający rozprzestrzenianie sie koronowirusa

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Sputnik phone
W mojej ocenie to całkiem niezły przepis.

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Sputnik phone
No dobra. Spoko incjatywa ale trochę miałkie to było... Wiem, że mogę spotkać się z falą zjePPki no ale trudno! Tak! Mundur zobowiązuje, niestety!  Sam byłem mundurowym (zielonym) i w momencie zagrożenia nie pajacujemy. Co innego jakby tam w bloku bomba eksplodowała to można pocieszać bombelki. Nie wiem kto z Was służył w armii ale we własnym gronie owszem można :) Mam nadzieję, że zostałem dobrze zrozumiany :) https://m.youtube.com/watch?v=yfNX1kpF95Q&feature=youtu.be

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Transformacja trwa...
Słuchać profesjonalistów:
"Media Narodowe"- "Koronowirus pokonany? Pacjenci wracają do zdrowia po 6-ciu dniach leczenia/dr W.Golonka.
W takim razie nie jest to grypopodobne.

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

da®®io
ta, a innym razem pisza, ze kwarantanna 14 dni nie wystarcza, i ze nawet po " wyleczeniu "  chory nadal moze zarazac - ze nawet jesli wirusa nie ma w plucach i we krwi to nadal utrzymuje się w kale - jedni twierdza, ze przebyta choroba uodparnia na niego, a inni mowia, ze chory nie jest wolny od kolejnego zarazenia - nic pewnego jeszcze o nim nie wiadomo, jakie sa grupy ryzyka, czy to odmiana grypy czy nie - tak naprawde medycyna uczy sie o nim na gorąco

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Transformacja trwa...
obejrzyj choć trochę tego programu, który zapisałam. Marsylski profesor wirusologii wyleczył w 6 dni praktycznie wszystkich pacjentów i opublikował jak. Jeśli to jest dobry sposób to w miesiąc Europa może z tego wyjść.

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

da®®io
chca polaczyc dzialanie przeciwmalarycznej chlorochiny z antybiotykami - byc moze ze to nie jest grypodobne - skoro to choroba odzzwierzeca to proby szukania antidotum powinny obracac sie wokol istniejacych lekow - przeciw malarii, wsciekliznie, boreliozie, zoltej febrze, dendze, ebolii i innym tropikalnym swinstwom -  czytalem ze dobre rokowania sa co do badan leku na reumatoidalne zapalenie stawów - jest tez teoria, ze pozbawienie wirusa tych koronowych odnozy spowoduje niemoznosc jego dostania sie do komorek plucnych i pod takim kątem opracowywana jest szczepionka

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Transformacja trwa...
Ważne, że jest kierunek wyleczenia.

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

szuw
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Transformacja trwa...
Transformacja trwa... napisał/a
Słuchać profesjonalistów:
"Media Narodowe"- "Koronowirus pokonany? Pacjenci wracają do zdrowia po 6-ciu dniach leczenia/dr W.Golonka.
W takim razie nie jest to grypopodobne.
Dzięki Transformacjo — wprawdzie "media narodowe" to nie moja bajka, ale skoro Ty polecasz, to obejrzę, ponieważ Cię lubię :)

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

da®®io
jakim prawem aplikacja kwarantannowa ktora byla dobrowolna teraz staje sie obowiazkowa dla " kwarantannistow " czy oni uwazaja, ze kazdy ma smartfona z Androidem 6.0 i lepszym? i z aparstem 5 mb czy kazdy wg. nich musi posiadac ciagly dostep do netu? czy kazdy ma obowiazek wlaczac usluge lokalizacyjna? bo ja jej nie uaktywniam - czy wg. RODO i rzecznika praw ob. wysylanie zdjec swojej twarzy kilka razy na dzien jest ze wzgledow praw ob. jest zgodne z prawem? kto mi zapewni bezpieczenstwo moich innych danych na moim urzadzeniu? przeciez takie aplikacje to sa szpiegusy wchodzace bez naszej wiedzy w baze danych i w system urzadzen - podobno ta aplikacja jest zerznieta z jakies azjatyckiej - wiec wychodzi na to  ze chinskiego wirusa zwalczamy jakimis skosnookimi technologiami - obowiazkowe wprowadzenie tej aplikacji powinno byc wprowadzone podpisem prezydenta bo to jest bardzo podejrzane posuniecie ktore moze niesc grozne konsekwencje - czemu opozycja tego nie oprotestowala? chyba juz czuje sie bezsilna wobec tego walca

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

da®®io
ja juz nie wiem jakie cialo wydaje te zarzadzenia - pamietacie odcinek z Klossa - WOLF
123